Alle A-merken staan voor grote uitdagingen

Het is noodzakelijk voor de A-merken, om voortdurend de aandacht vast te houden van consument en retail; door productintroducties, goede communicatie en het tijdig inspelen op trends. Het consumentenonderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses 2017-2020 geeft u inzicht in de cijfers in vergelijking met de trends en ontwikkeling binnen vier segmenten: fornuizen, kookplaten, ovens en stoomovens.
 
Ieder half jaar werden ruim 1.000 kopende consumenten ondervraagd, die onlangs voor hun keuken apparatuur kochten of dat binnenkort van plan zijn. De cijfers reflecteren de marktaandelen op basis van aantallen verkochte apparaten, zoals aangegeven voor respondenten. Bij de segmenten fornuizen, kookplaten en stoomovens neemt Qudata opvallende pieken en dalen waar. Ze proberen hiervoor tevens mogelijke redenen te noemen..
 
Lees hier de resultaten van het hele onderzoek van Qumedia.
Deel dit artikel:

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.