Gaggenau presenteert nieuwe showroom en producten op eigen virtuele platform

Gaggenau heeft zijn showroom in House4Kitchen fundamenteel verbouwd en zal deze en zijn nieuwe producten online presenteren, als onderdeel van een virtuele vakbeurs. Op www.gaggenau-virtuellemesse.de krijgen handelspartners gemakkelijk en veilig toegang tot de merkervaring van Gaggenau dit jaar. Gaggenau merkambassadeur en topchef Tohru Nakamura zal samen met een presentator de omgebouwde showroom en de nieuwe producten presenteren in een speciaal voor de virtuele beurs vervaardigde film.

“Dit uitzonderlijke jaar heeft twee onderwerpen, die voor ons relevant zijn, enorm bezig gehouden: de waardering van koken en digitalisering. Het huis en dus de keuken is nog meer in beeld gekomen. Koken in kleine kring heeft aan belang gewonnen en het delen van deze momenten op social media, speelt een elementaire rol in de sociale interactie ”, aldus Marco Tümmler, algemeen directeur van Gaggenau. “Bovendien zal de gemakkelijke, digitale merkbeleving in de toekomst steeds belangrijker worden. Daarom hebben we speciaal voor de A30 keukenmijl geïnvesteerd in ons eigen platform, waarop we onze handelspartners door onze showroom in house4kitchen loodsen en hen ook alle informatie over innovaties, highlights en marketingdiensten presenteren."

Tijdens de verbouwing werd de showroom in House4kitchen aangepast aan het nieuwe internationale showroomconcept. Zodra ze binnenkomen, ervaart de bezoeker - net als in de internationale flagship-showrooms. Wereldwijd is Gaggenau vertegenwoordigd in meer dan 50 landen met 24 vlaggenschipshowrooms in grote steden.

Waar eindklanten het merk vooral in de showroom in München ervaren, ligt de focus in Löhne duidelijk op de specialistische keukenmarkt. Hier zullen in de toekomst trainingen voor lokale dealers plaatsvinden - rekening houdend met een bijbehorend veiligheids- en hygiëneconcept.

Bron: MöbelKultur

Deel dit artikel:

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.