Keukenbranche Trendmonitor 2021

De Keukenbranche Trendmonitor 2021 biedt u inzicht in de online oriëntatie en interesse van de Nederlandse consument met betrekking tot keukens en keukenonderdelen. Marktdata.nl heeft een uitvoerige analyse uitgevoerd van de online oriëntatie en interesse van de Nederlandse consument met betrekking tot keukens en keukenonderdelen, zoals inbouw- apparatuur. De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in de nu verschenen Keukenbranche Trendmonitor 2021.

Middels een analyse van Google big data over de afgelopen vier jaar (2017 t/m 2020) is de online consideration-fase van de customer journey in beeld gebracht (interesse en afweging). Waar zoekt men naar op het gebied van keukens? Welke trends zijn er in het zoekvolume en wanneer zoekt men? Naar welke keukenonderdelen en kenmerken wordt er gezocht? In de analyse is tevens het zoekvolume naar merken en winkelformules binnen de keukenbranche in kaart gebracht, onderverdeeld in totaal, werkbladen, kookplaten en fornuizen, ovens en magnetrons, afzuigkappen, vaatwassers, koelkasten en vriezers en kranen.

De ontwikkelingen en trends worden zowel over de periode 2017-2019 inzichtelijk gemaakt als ook specifiek in het jaar 2020, sinds het uitbreken van de corona pandemie. Het onderzoeksrapport telt 128 pagina’s op A4-formaat en is in kleurendruk en Nederlandstalig uitgevoerd.

Bent u actief in de keukenbranche of bent u op een andere wijze gerelateerd aan keukens en/of inbouwapparatuur dan is het onderzoeksrapport zeker interessant voor u.

Meer informatie over de Keukenbranche Trendmonitor 2021 vindt u op www.marktdata.nl.

Deel dit artikel:

Blijf op de hoogte

Vul uw gegevens in en druk op aanmelden. Wij houden u dan op de hoogte via onze nieuwsbrief.