VLEHAN Jaaroverzicht 2019

VLEHAN is de objectieve en deskundige belangenbehartiger en vraagbaak voor leveranciers van elektrische huishoudelijke apparaten in Nederland. Zij fungeert daarbij als onafhankelijke en industrie-brede spreekbuis die leden en andere belanghebbenden actief informeert over ontwikkelingen in de branche. Volledig in lijn met deze doelstelling, publiceert VLEHAN al vele jaren een jaaroverzicht waarin zowel de cijfers als de trends in onze industrie worden geduid.

"Vorig jaar was voor onze industrie wederom een uitstekend jaar met mooie groeicijfers, voor een belangrijk deel gedreven door innovaties gebaseerd op concrete consumenteninzichten. Hoewel we door de realiteit van de coronacrisis zijn ingehaald ten tijde van de publicatie van dit jaaroverzicht, rechtvaardigt het harde werken en de prachtige resultaten van 2019 wat mij betreft dat we daar in dit overzicht met enthousiasme verslag van doen," aldus Stefan Verhoeven (Voorzitter VLEHAN).

Het volledige jaaroverzicht van VLEHAN vindt u hier.